Nyhedsbrev forår 2024

Hurra den 16. februar 2024 var vi allerede på 810 medlemmer.

Indhold

    NYHEDSBREV – forår 2024

    I uge 6 – en tilfældig uge - blev der foretaget optælling af medlemmer som gør brug af Kirsebærhaven.

    Der var 962 besøgende i løbet af ugen, og med 810 medlemmer må det siges at være fint besøgt.

    Der er dog også lidt malurt i bægeret, for der var ca. 43 personer som ikke havde medlemskortet i orden.

    Heldigvis har de meldt sig i huset samme dag.

    HUSK - HUSK -HUSK vi afholder generalforsamling

    fredag den 1. marts 2024 kl. 14 – 16.

    Husk at medbringe dit gyldig medlemskort for at kunne stemme.

    Det skal lige nævnes at der skal mindst vælges 1 nyt medlem til brugerrådet og 1 ny suppleant.

    På generalforsamlingen har brugerrådet et forslag til vedtægt ændring §8:

    Forslaget går ud på at valg af formand ikke længere bliver en konstituering på et efterfølgende brugerrådsmøde, men direkte valg på generalforsamlingen.

    Bliver forslaget vedtaget på den kommende generalforsamling, skal det herefter godkendes af Aabenraa kommune og derefter træder det i kraft på generalforsamlingen i 2025.

     

    Vores Arrangementsudvalg er i fuld gang med at planlægge efterårs programmet og samtidig har

    Kirsebærhaven 10 års jubilæum den 26. august 2024, hvor vi skal fejre huset med pomp og pragt. Har du gode forslag, så kom på kontoret.

    Kommende Arrangementer:

    Torsdag den 14. marts er der erindringscafe, med kaffe og kage pris kr. 35 kr.

    Påskefrokosten er fredag den 22. marts kl. 13 og det koster Kr.250 for god mad, underholdning med Husorkester og hygge.

    Tirsdag den 9. april kl. 14.00 skal vi til modeopvisning med Astrids Modetøj.

    Vil du lærer at skyde er der stadig plads på holdene, se opslaget på opslagstavlen.

     

    NYT HOLD – NYT TILBUD

    Gymnastik med ”Ball-stik” om onsdagen mellem kl. 13-14.

     

    Vi mangler fortsat en tovholder til BILLIARD, så kom frit frem og tag en snak med Joanna.

    Husk tilmelding til de forskellige arrangementer foregår i receptionen.

     

    På brugerrådets vegne – Poul Nielsen.