Nyhedsbrev - juni 2026
NYHEDSBREV - juni 2026
NYHEDSBREV- juni 2026
Nu nærmer sommerferien sig, og hvad er mere naturligt end at kigge på, hvordan det første halvår af 2026 er gået.
De forskellige grupper kører rigtigt fint, og vi har haft mange fine arrangementer, som har været godt besøgt hver gang.
Vi er p.t. 1060 medlemmer.
Kirsebærhaven går på sommerferie fra torsdag den 25. juni 2026.
Vi åbner igen mandag den 03. august 2026 kl. 10.00-12.00,
med en sammenkomst for ALLE nuværende og eventuelt kommende brugere, som kunne tænke sig at være med i vores fællesskab.
Til åbningsfesten vil der blive serveret et gratis rundstykke og kaffe eller te. Under åbningsfesten vil der være en orientering om, hvad 2. halvår byder på af aktiviteter og arrangementer og en masse andet.
Folderen med efterårsprogrammet kan allerede nu afhentes i receptionen – så kom og hent flere – så også dine naboer og venner kan blive orienteret.
Kommende arrangementer som allerede er til salg NU:
Tirsdag den 25. august informerer borgerservice om MIT OVERBLIK og AltID, som er et nyt tilbud.
Tirsdag den 08. september kommer Walter og fortæller om
SIRIUS PATRULJEN, som han selv har været en del af.
Udover dette har vi flere planlagte arrangementer til september - hold øje med tavlen hvornår billetsalget starter:
Tirsdag den 15. september er der foredrag om ”NADA AKUPUNKTUR”
Fredag den 25. september kommer kørelærer Gert og informerer og svarer på jeres spørgsmål omkring det at kører bil og teorien du skal kende til. Har du nogle spørgsmål, kig gerne forbi kontoret, vi samler dem sammen, så Gert kan lave et fint oplæg.
Mandag den 28. september foredrag om brugen af en HJERTESTARTER
I august er der planlagt busture med vores minibus:
-
Onsdag den 19. august går turen til Mandø
-
Fredag den 21. august går turen Tirpitz
-
Søndag den 6. september går turen til Sillerup Mølle hvor der er Høstmølledag.
Billetterne til Mandø og Tirpitz sælges allerede nu
Til sidst vil vi lige gøre opmærksom at vi har RENGØRINGSDAG tirsdag den 18. august fra kl. 8:30- 13.00, hvor der skal laves små reparationer, males lidt o.l., men ikke mindst rengøring i alle krogene. Så meld jer til på listen på kontoret.
Vi giver gratis frokost til fremmødte hjælpere.
Men husk – Fællesskab fødes når JEG bliver til OS :-)
Kom og bliv en del af vores fællesskab.
VI ØNSKER ALLE EN RIGTIG GOD SOMMER OG PÅ GENSYN
mandag den 03. august 2026 kl. 10.00
Brugerrådet & Personale
Med venlig hilsen
Fleur Mørk
Kirsebærhaven
Direkte: 24 46 78 85
Tlf. 7376 7616
Aabenraa Kommune
Kallemosen 58, 6200 Aabenraa